"Een 55+ is een surplus" is een campagne door en voor ervaren vijfenvijftig plussers die hun ervaring, kennis en expertise willen delen met de arbeidsmarkt.
EEUWIG JONG
85% van de 55-plussers voelt zich ‘eeuwig’ jong! Dit is het verrassende resultaat uit een enquête bij meer dan 2000 55+'ers. Het spreekt dan ook voor zich dat deze groep staat te popelen om hun plaats te veroveren op de arbeidsmarkt.
DYNAMISCH, LEERGIERIG EN OPEN-MINDED
Zo kan je deze doelgroep misschien nog wel het best beschrijven.
Logisch, voor een generatie die de grootste technologische evolutie ooit heeft meegemaakt.
'We zijn digital pioneers die zijn doorgegroeid naar digital natives’
55+ IS EEN SURPLUS… EN DAT WETEN WE BIJ SOLVUS AL EEN TIJDJE.
Solvus begeleidt als partner van VDAB sinds maart 2018 gemotiveerde 55+ werkzoekenden naar de arbeidsmarkt. Via doorgedreven training en coaching leren onze 55+ers de kneepjes van het solliciteren en verwerven ze inzicht in wat hun meerwaarde is op de arbeidsmarkt.
Deze projecten worden medegefinancierd door volgende partners: